loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
ست کردن دستبندها کناریکدیگر یکی از روش هایی که زیبایی و جذابیت دستبندتان را چندین برابر می‌کند، ست کردن آن کنار دستبندهای دیگر است. درست است که این ست کردن همیشه مُد بوده و افراد زیادی از آن
ستاره مشهدی بازدید : 146 یکشنبه 09 بهمن 1401 نظرات (1)

ست دستبندهای طلا


ست کردن دستبندها کناریکدیگر

یکی از روش هایی که زیبایی و جذابیت دستبندتان را چندین برابر می‌کند، ست کردن آن کنار دستبندهای دیگر است. درست است که این ست کردن همیشه مُد بوده و افراد زیادی از آن بهره می‌برند، امّا اگر بدون داشتن هیچ اطلاعاتی در این مورد، این کار را انجام دهید، شاید نتیجه آن چندان جالب نباشد، مگر اینکه خیلی خوش شانس باشید! ما دراین مقاله قصد داریم ترفند ها و اصول ست کردن دستبندها کنار یکدیگر را برای شما بیان کنیم، تا بتوانید زیباترین ست های دستبند را داشته باشید و از نتیجه‌ی آن نهایت لذت را ببرید.

 چرا ست کردن دستبندها جذابیت دارد؟

به تازگی ست کردن دستبند هارا بیشتر به چشم می‌بینیم. دستبند یکی از زیورآلاتی است که در دید عموم قراردارد و استفاده از آن به استایل شما گیرایی خاصی می‌بخشد. امّا آیا این موضوع بدین معنی است که هرچه دستبند دارید را کنارهم استفاده کنید؟ همانطور که شماهم می‌دانید جواب این سوال منفی است. ست کردن دستبندها زمانی جذابیت دارد که نه تنها دستبند ها با یکدیگر هماهنگی داشته باشند بلکه با لباس های شما و زیورآلات دیگری که استفاده می‌کنید نیز در تناسب باشند. اگر این تناسب هارا رعایت کنید، به واسطه آنها می‌توانید خوشتیپ تر و خوش سلیقه تر به نظر برسید.

ست انگشتر و دستبند طلا

روش های ست کردن دستبندها کنارهم

برای ست کردن چند دستبند کنار یکدیگر و خلق استایل زیبا و جدید روش های مختلفی وجود دارد. که به معرفی آنها می‌پردازیم.

1)با سادگی شروع کنید

برای شروع بهتر است از دستبندهایی استفاده کنید که ساده تر هستند. می‌توانید یک جنس را در نظر بگیرید و رنگ های مختلف آن را با یکدیگر ست کنید. دستبند های ساده معمولاً شامل مدل هایی می‌شوند که هیچ پلاک و آویزی ندارند. دستبند کارتیر نیز می‌تواند برای ست های ساده انتخاب خوبی باشد.

ست دستبند کارتیر طلا ساده

اگر قصد دارید ساعت تان را با دستبندی ساده ست کنید، یک دستبند ساده‌ی طلا گزینه‌ی خوبی است. درصورتی که حس کردید سادگی بیش از حد آن را دوست ندارید، از یک آویز کوچک ساعت کمک بگیرید تا به شلوغ تر دیده شدن این ست زنجیر و ساعت کمک بسیاری کرده باشید.

ست دسبند طلا با ساعت

یکی دیگر از ست های ساده‌ی جذاب، که حتما نظر شمارا جلب خواهد کرد، تلفیق چرم و طلاست. این ست اخیراً به یکی از ست های پرطرفدار دنیا تبدیل شده‌است که در مردان محبوبیت بیشتری دارد. در این روش از ست کردن، دستبند چرمی که پلاکی از طلا دارد را در کنار یک دستبند ساده‌ی طلا به دست کنید. همچنین در این مدل، می‌توانید از دستبندهای کاموایی به جای دستبند های چرم استفاده کنید.

ست دسبند چرم باپلاک طلا

2)دستبندهایی با جنس های مختلف را کنارهم ست کنید

برخلاف گزینه‌ی بالا، حال کمی خلاقانه تر عمل می‌کنیم. بدین صورت که کنار دستبندهای ظریف از دستبندهای ضخیم تر استفاده می‌کنیم. همچنین از چندجنس مختلف یا رنگ مختلف بهره می‌گیریم. شاید باخودتان تصور کنید که اینکار هیچ جذابیتی ندارد و زمانی که دستبندها هماهنگی ندارند، چطور در کنار یکدیگر ست می‌شوند؟ امّا از انجام این کار هیچ هراسی نداشته باشید و آن را امتحان کنید.

می‌توانید از یک دستبند طلای سفید درکنار یک دستبند طلایی رنگ استفاده کنید.درست است در این روش جنس آنها یکی است امّا تفاوت رنگی که با یکدیگر دارند، زیبایی و نمای هرکدام را چندبرابر می‌کند.

ست طلای زرد و طلای سفید

دستبند بافت و دستبند چرمی را درکنار یک دستبند ساده که پلاکی از طلا دارد ست کنید و از نتیجه نهایت لذت را ببرید. در این ست چون جنس ها متفاوت است، اگر بتوانید تناسب رنگی را رعایت کنید ست دستبند زیباتری خواهید داشت.

ست دستبند رنگی

از دیگر گزینه هایی که می‌توانید کنارهم ترکیب کنید، استفاده از دستبندهای طلا،نقره و مسی درکنار یکدیگر است. یکی از آنهارا سایز کوچک تر و درعوض برای دیگری اندازه ای بزرگ تر انتخاب کنید. این موارد به روحیات و سلایق شما نیز بستگی دارد.

ست دستبند نقره و طلا

3)ست کردن باتوجه به رنگ ها

همه‌ی ما می‌دانیم استفاده درست از رنگ ها نه‌تنها در ست کردن دستبند بلکه در خیلی از موارد باعث زیبایی می‌شود. امّا اکثر افراد فکر می‌کنند زمانی که حرف از ست کردن رنگ ها می‌شود، یعنی همه‌ی رنگ هایی که استفاده می‌کنیم یکسان باشند. برخلاف این تصور اشتباه، استفاده درست از رنگ ها بدین معنی است که رنگ هایی که استفاده می‌کنیم، با یک دیگر تناسب داشته باشند و در تضاد نباشند. شما می‌توانید با مراجعه به جدول تناسب رنگ ها به راحتی رنگ هایی که با یک دیگر که در تناسب هستند را پیدا کنید.

مثلا برای ست دستبند، ترکیبی از دستبندهای طلا با نگین های سبز تیره و روشن، به همراه ساعتی سبز رنگ که با لباس شما نیز هماهنگی دارد، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

ست دستبند سبز با لباس سبز

4)توجه به لباس و استایل

دربالاتر نیز اشاره کردیم که هماهنگی دستبندها به تنهایی کافی نیست. اگر می‌خواهید همه چیز کامل باشد، باید به لباس تان نیز هنگام ست کردن دستبندها توجه کنید. برای مثال برای یک استایل اسپرت دستبندهایی با نگین که رنگ های طلایی و زرد هم دارند، مناسب نیست. بلکه برای کامل کردن یک استایل اسپرت بهتر است از چندین دستبند کاموایی یا چرمی استفاده کنید.

ست دستبند اسپرت با لباس

امّا اگر قصد دارید با لباس های مجلسی ست دستبند داشته باشید، می‌توانید آزادانه از دستبندهای پرزرق و برق و نگین دار، البته با در نظر گرفتن نکاتی که مطرح کردیم استفاده کنید.

ست دستبندهای طلا

در هر ست از چند دستبند استفاده کنیم؟

اگر قصد دارید در یک دست تان چند دستبند را ست کنید و توجه زیادی را به خود جلب کنید، می‌توانید 4 تا 5 دستبند را درکنار یکدیگر بیاندازید. امّا اگر قصد شما این است در دو دست خود از دستبند استفاده کنید، به هیچ عنوان نباید از تعداد زیاد استفاده کنید. همچنین باید از دستبندهای ظریف استفاده کنید.

اگر لباس های شما رنگ خاص دارد، نیازی نیست چند دستبند با رنگ های مختلف داشته باشید و می‌توانید یک دسبند تک رنگ به دست کنید تا بسیار زیبا و گیرا باشد. باید بدانید مراسم و محلی که در آن حضور میابید نیز بسیار مهم است. تصورکنید در محل کار چندین دستبند بزرگ و رنگی را دست کنید. مسلماً برای هیچکس زیبا نیست. بستگی دارد بخواهید به یک دورهمی ساده بروید یا یک محل کار اداری.

کلام پایانی

نکات زیادی برای ست کردن دستبندها گفته شد امّا توجه داشته باشید که به همین موارد ختم نمی‌شود. دنیای ست کرد. نمی‌توان ست هارا محدود کرد. ممکن است ستی جذاب را تست کرده باشید، اما در مواردی که ما گفتیم مطرح نشده باشد. امّا درنظر گرفتن این نکات درکنار ایده هایتان زیبایی ست شمارا چندین برابر بیشتر خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

آموزش ساخت دستبند مرواریدی

گران ترین دسبتبندهای جهان

ست های جذاب ساعت و دستبند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهاره در تاریخ 1401/11/12 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

واقعا جالب بود. خیلی کاربردی بود. ممنونم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 2,180
  • بازدید سال : 25,861
  • بازدید کلی : 227,584