loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
   چند نکته که باید پیش از خرید دستبند طلا بدانید. پیش از خرید دستبندطلا چه نکاتی را بدانیم بهتر است. امروزه از آنجایی که خانم‌ها شاغل هستند و در کشورما همه ملزم به رعایت یکسری ازقان
ستاره مشهدی بازدید : 411 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (3)

 

 چند نکته که باید پیش از خرید دستبند طلا بدانید.

پیش از خرید دستبندطلا چه نکاتی را بدانیم بهتر است.

امروزه از آنجایی که خانم‌ها شاغل هستند و در کشورما همه ملزم به رعایت یکسری ازقانون‌های اسلامی می‌باشند. بیشترین چیزی که از مصنوعات طلا استفاده می‌شود، دستبندطلا است. چرا که دستبندطلا را می‌توان با انگشتر یا ساعت یا حتی روسری و آستین ست کرد که این خود نشانه‌ی شخصیت و سلیقه‌ی فرد است. بدون شک هر خانمی در بین زیورالات خود حتما چندین دستبند دارد که در جاهای مختلف استفاده می‌کند و خود را در گروه افراد با سلیقه می‌داند.

 

اصولاً نوع طراحی دستبندها با هم فرق دارند همانطور که ملاحظه می‌کنید انواع مختلف دستبندها را گذاشته‌ایم، تا تفاوت‌ها را کنار یکدیگر ببینید وبدانید که دستبند‌ها چقدر مختلف هستند تا بتوانید درست تصمیم بگیرید که دستبند خود را چگونه ست کنید. ما در این مقاله راجع‌ به دستبندطلا صحبت می‌کنیم و می‌خواهیم در مورد نوع بافت، طول زنجیره، عیارطلای به کار رفته در دستبند و نوع سنگ بکار رفته در دستبند توضیحاتی بدهیم.

دست بند طلای ظریف

 دستبند طلای زیبا

 

نوع بافت و طول زنجیره دستبند طلا چگونه باشد بهتر است.

 هر چه بافت دستبندطلا ظریف‌تر باشد مچ دست را درشت تر نشان می‌دهد، و هرچه بافت دستبندطلا ضخیم‌تر باشد مچ دست را ظریف‌تر نشان می‌دهد، این خود نکته‌ی مهمی است زیرا همه حال خوب ما بعد یک خرید عالی رضایت کاملی است که می‌توانیم از یک دستبندطلایی که به دستمان می‌آید داشته باشیم. نکته‌ی دیگر اینکه موقع خرید بهتر است اندازه ‌دور مچ را داشته باشیم، تا طول زنجیره دستبند اندازه دستمان باشد. چرا که خرید یک دستبند اندازه روزمان را می‌سازد. این تصاویر دستبندهایی را نشان می‌دهند که باید حتماً سایز مچ دست باشند و اگر دقت کنید پی میبرید که برای دستانی با مچ ظریف مناسب‌ترند. آیا این دستبندها جذاب هستند؟

 تعیین سایز دستبند

دستبند طلای زرد 

دستبند طلای سفید

چه نکاتی را رعایت کنیم تا دستبند جذاب‌تر شود.

 وقتی یک دستبند‌طلا ساخته می‌شود بدون شک دستبند خوب و زیبایی است زیرا با طراحی و تجهیزات پیشرفته‌ی امروزی اکثر اکسسوری‌های صنعت طلا ظریف و زیبا ساخته شده‌اند. این ما هستیم که با درست استفاده کردن از دستبندطلا یا هر طلای ساخته شده دیگرجذابیت را دو چندان می‌کنیم ویا زیبایی دستبند طلا را سرکوب می‌نماییم. قبل خرید دستبند طلا باید بدانیم برای چه جایی دستبند‌طلا میخریم. برای یک مهمانی آخرهفته یا سرکار، شاید هم برای یک گردش یا پیاده‌روی روزمره.  یک بانوی با سلیقه با هدفی مشخص برای خرید دستبندطلا راهی بازار می‌شود وجذابیت دستبندطلا را دوچندان می‌کند. به طور مثال یک دستبند ظریف با گلهای نگین‌دار برای یک مهمانی دوستانه ما را دچار یک حس بی‌نظیر می‌کند و عکس دوم هم شاید برای محیط کار یا یک گردش کوچک با یک‌دست لباس اسپرت مناسب باشد. دستبند‌های‌طلا هم عیارمتفاوتی دارند وهم رنگهای مختلفی .

 

 خرید دستبند طلا

مدل دستبند طلا

قیمت دستبند طلا

نوع رنگ یا عیار دستبندطلا چگونه باشد بهتر است.

مصنوعات طلا معمولاً به سه‌رنگ طلایی، سفید و رزگلد در بازار دیده می‌شود. به عقیده‌ی من رنگ طلایی به پوستهای سفبد و رنگ سفید به پوستهای گندمی می‌آید و رنگ رز گلد را خودتان نظر دهید. 

طلا با عیارهای 14، 16 و 22 در بازار و پشت ویترین‌های طلافروشی دیده می‌شوند، البته در کشور عزیزمان ایران نود درصد از مصنوعات‌طلا خصوصاً دستبندطلا با عیار 16 ساخته می‌شوند. و در کشورهای عربی عیار طلا معمولاً 22 است. عیار 14 در بازار خیلی متداول نیست ولی من یک دستبندطلا با عیار 14 داشته ام که از نظر هزینه مناسب‌تر از دستبند با عیار 16 می‌باشد. 

گاهی برای خرید دستبندطلا نمی‌توانید به بازار بروید وحضوری خرید کنید یا اینکه وقت زیادی ندارید برای بیرون رفتن با این حال یک سایت خوب و مطمئن می‌تواند به شما کمک کند تا یک خرید خوب واز روی آگاهی داشته باشید.

 

 از چه سایتی خرید کنیم بهتر است.

 خرید اینترنتی می‌تواند مفید باشد در صورتی که آدرس مطمئنی از یک سایت آنلاین داشته باشیم، مانند سایت ساعت‌چی که انواع مختلف دستبندها و دیگر مصنوعات را عرضه می‌نماید. دیگر اینکه ببینیم آیا دستبندطلای دلخواهمان را با اندازه مناسب می‌تواند برای ما بفرستد یا نه،  

خریدن زیورآلات می‌تواند روز ما را بسازد پس اگر به صورت اینترنتی خرید می‌کنیم باید نکاتی را رعایت کنیم که از خریدمان لذت ببریم. علاوه بر مدل باید رنگ‌طلا، وزن‌طلا و عیار طلا برایمان مشخص شود تا با همان ویژه‌گیها دستبندطلا را برایمان بیاورند و حتماً در فاکتور ذکر کنند. فاکتور سندی است که خصوصیات طلای شما به‌روز در آن نوشته می‌شود که وجاهت قانونی دارد و برای فروش طلا لازم است که فاکتور را همراه خود داشته باشید.

در مقاله‌ی بعدی در مورد فاکتور بیشتر صحبت می‌کنیم. این هم عکس یک دستبندطلای زیبا که از طلای سفید ساخته شده هست که مناسب یک مهمانی دوستانه می‌باشد. یادمان باشد که برای خرید اینترنتی باید یک عکس به همین واضحی انتخاب کنیم. تا برای آوردن طلای دلخواه‌مان دچار زحمت نشوند.

 

 

خرید دستبند طلا

در دستبندطلا بیشتر بخوانید.

46 طرح دستبند مدل بینهایت

دستبندطلای طریف

معرفی چند نمونه از دستبندهای سنگدار

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سپیده در تاریخ 1400/09/27 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

سلام مقاله‌تون رو خوندم به نظرم اومد که هر دستبندی که می خریم باید قفل محکم و متناسب با دستبند داشته باشه من یک دستبند داشتم توی دستی که وسیله برمی‌دارم بسته بودم به مچم یک روز رسیدم خونه دیدم دستبنده نیست نگو کیسه‌ای آویزان کرده بودم به مچم باعث شده بود قفل دستبندم بی‌افته بره تو کیسه خلاصه خیلی خدا دوستم داشت. راستی یه قفل سفت وخوب چه جوری باید باشه؟
پاسخ : بله درسته باید خیلی به قفل دستبند ها موقه خرید باید دقت کنید و این موضوع خیلی مهم است در رابطه با ویژه گی‌های قفل دستبند ما توی دستند طلا یک مقاله در رابطه با ویژگی‌های قفل دردستبندها نوشته ایم اگر بادقت مقالات راببینید پیداش می‌کنید.

این نظر توسط اکبری در تاریخ 1400/09/01 و 1:29 دقیقه ارسال شده است

دستبند های طلا خیلی تنوع زیادی دارند و هر خانمی معمولا پنج دستبند گوناگون در خانه دارد و این اصلا اصراف نیست چرا که ما بیشترین زیورآلاتی که استفاده می کنیم دستبند است ولی من چند سال چیش یک دستبند داشتم که همراه سرویس اسپرت بود که متاسفانه گم شد
اون موقع طلا گرمی 14 هزارتومان بود تصمیم گرفتم دیگر دستبند نخرم نمی دونم اگر الان بود چه تصمیمی میگرفتم.

این نظر توسط راحیل حمیدی در تاریخ 1400/07/27 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

دستبند های طلا ویژه گیهای زیادی دارند و تنوع فراوان بسته به سلیقه مان باید بدانیم چه می خواهیم تا بتوانیم آگاهانه انتخاب کنیم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 670
  • بازدید ماه : 2,184
  • بازدید سال : 25,865
  • بازدید کلی : 227,588