loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
پر استفاده‌ترین زیورآلات برای دردانه‌های دنیا (نوزادان) دستبندطلا است. معرفی 25 مدل دستبند نوزاد. دستبند طلا در بین اکسسوری‌های بچه‌گانه هم خیلی پرطرفتار و هم خیلی پر استفاده است
ستاره مشهدی بازدید : 3210 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (4)

پر استفاده‌ترین زیورآلات برای دردانه‌های دنیا (نوزادان) دستبندطلا است.

معرفی 25 مدل دستبند نوزاد.


دستبند طلا در بین اکسسوری‌های بچه‌گانه هم خیلی پرطرفتار و هم خیلی پر استفاده است. در فروشگاه‌های طلا فروشی نیز دستبند‌های متنوع دیده می‌شود. هر کدام از این دستبند‌ها زیبایی خاصی در دستان نوزاد دلبند مان نشان می‌دهد. وقتی که نوزاد یاد می‌گیرد درستان خود را در هوا یا برای گرفتن چیزی تکان دهد برق دستبند در مچ دستان این کودک حس لذت‌بخشی به مادر می‌دهد، به دلیل اینکه نوزاد همیشه در آغوش مادر است دستبند‌های ست مادر و فرزندی خیلی خاص جلوه می‌کنند زیرا در کنار هم دیده می‌شوند. وقتی می‌خواهیم برای کودکمان طلا بخریم یا هدیه ببریم باید خیلی وسواس گونه دستبند مورد نظر را انتخاب کنیم زیرا کودک دارای دستان ظریف وکوچک است و یک‌سری کار نا آگاهانه انجام می‌دهد، پس باید طرح، سایز و جنس دستبند را مورد بررسی قرار دهیم و بعد خرید کنیم.

چند نکته‌ی اساسی در هنگام خرید دستبند برای نوزاد (دختر و پسر).


1-    مواد (Materil): در طلا سازی موادی که در آلیاژ طلا استفاده می‌شود برای نوزادان خیلی مهم است در آلیاژ طلا از نیکل، سرب و نقره استفاده می‌شود در قطعاتی که از نیکل بیشتر استفاده می‌شود در دستان ظریف نوزاد حساسیت بوجود می‌آورد. باید مطمئن شد که دستبندی که می‌خریم از نیکل کمتر و نقره‌ی بیشتری ساخته شده باشد. نکته‌ی بعدی در مورد عیار طلا است هر چقدر عیار طلا بالا باشد طلا نرمتر و شکننده‌تر است، کودک ممکن است دستبند را بکشد یا دستش را به این طرف و آن طرف بزند طلا باعیار بالا زود کج یا شکسته می‌شود . اگر طلا شناس باشیم از رنگ طلا به موادی که در طلا استفاده شده است می‌شود اعتماد کرد.


2-    اندازه (size): دستبند نوزاد نباید گشاد باشد، استخوان دست نوزاد خیلی ظربف و غضروفی است برای همین حتی اگر دستبند کمی هم گشاد باشد ممکن است با حرکات تندی نوزاد با دست خود انجام می‌دهد دستبند از دست کودک در بیاید و برعکس اگر دستبند را خیلی تنگ بگیریم مانع رشد مچ دست نوزاد شده‌ایم و از آنجایی که پوست نوزاد حساس است تنگی دستبند باعث قرمزشده‌گی پوست وآسیب دیده‌گی می‌شود. می‌توانیم قبل از خرید نواری را به اندازه‌ی دور مچ نوزادمان آماده کنیم وبا خود برای خرید ببریم، دستبند را به اندازه‌ی نوار بخریم یا دستبند را به اندازه‌ی نوار سایز کنیم. در عکسی که برای نمونه گذاشته شده یک دستبند زیباست که با انگشتر خود ست است ولی اندازه‌ی این دستبند درست نیست اگر کمی گشاد‌تر بود بهتر می‌شد.


3-    وزن(weigh): وزن دستبندطلا نوزاد بهتر است خیلی سنگین و پهن نباشد زیرا در حرکت دادن دست به سختی می‌افتد. پهن بودن دستبند باعث می‌شود زیردستبند عرق کند و نوزاد نا آرام شود. دستبند خیلی ظریف و نازک باعث می‌شود توسط انگشتان دست دیگر کودک پاره شود. سنگین بودن دستبند باعث جلب توجه افرار سود جو می‌شود و از نظر اقتصادی به شما و روانی به کودک دلبندتان لطمه وارد می‌شود. این دستبند النگویی را که می‌بینید به نظر می‌آید از هر لحاظ خوب باشد.


4-    طرح (Desiyn): طرح دستبند خیلی مهم است، یکی اینکه لبه‌های آن تیز و گوشه دار نباشد بهتر است تا جایی که ممکن است از طرح‌هایی که دارای اشکال هندسی هستند استفاده نکنیم، لبه‌های دستبند باید گرد و منحنی باشد. طرحی که انتخاب می‌کنیم خوب است که مسطح باشد و برجستگی نداشته باشد تا کودک آن را در دهان خود نگذارد و به لباس یا جایی از بدن کودک گیر نکند. بهتر است طرحی که انتخاب می‌کنیم آویز نداشته باشد ممکن است به جایی گیر کند و کنده شود یا کودک آویز را در دهان بگذارد و در گلویش گیر کند.  مشکلی که این دستبند ممکن است داشته باشد مروارید‌های دستبند است، ممکن است کنده شود و کودک آن را در دهان خود بگذارد.

سایت‌هایی که می‌توان دستبندطلای کودک سفارش داد.


در حال حاضر در اینترنت سایت‌های مختلفی هستند که در سایت خود مدل‌های بیشماری از دستبند‌های نوزاد و کودک را ارائه داده که می‌توانیم با انتخاب مدل مورد نظر ودادن مشخصات خرید آنلاین داشته باشیم. برای شما دو سایت معروفی را که می‌توانید در آن مدل‌های بیشماری را ببینید معرفی می‌کنم. 
خرید اینترنتی از گالری ساعت‌چی که انواع دستبند‌ها و زیورآلات کودکان را به نمایش گذاشته است.
ویترین آنلاین طلا و جواهر دیجی زرگرنیز در خدمت شما عزیزان است.

دستبند‌های ست مادر و نوزاد.

دستبند‌های ست مادر ونوزاد به دلیل اینکه کودک تا قبل از یک‌ ساله‌گی بیشتر کنار مادر است خیلی به چشم می‌آید وحس مادر و کودکی را دوچندان می‌کند.


دستبند مدل اسم

دستبند طلای مدل اسم درانواع وطرح‌های زیاد و بینظیری در طلا فروشی‌ها دیده می‌شود، برای دختر وپسر استفاده می‌شود برای همین اسپرت ساخته می‌شود تا همه بتوانند استفاده کنند، می‌توان گفت هدیه‌ی بی‌بدیلی می‌شود.


دستبندمدل زنجیره‌ای آویزدار

این دستبند‌های زیبا از زنجیر وآویزهای متنوع ساخته، مناسب دختر بچه‌های نازنین دو سال به بالا است. البته ممکن است این آویزها مشکلاتی برای فرزندانمان ایجاد کنند یا گم شوند ودستبندطلا را از زیبایی بی‌اندازد.

 
دستبند مدل گل

طرح گل خیلی زیاد و پرطرفداراست هم خانم‌ها طرح گل را دوست دارند وهم دختران نوگل از دوسال به بالا، حتی مادران زیادی برای نوزادانشان دستبندطلای طرح گل می‌پسندند. خوبی این طرح در وزن ومدل است که هم می‌شود از چندین گل استفاده کرد وهم از تک گل.


دستبند مدل قلب 

این دستبندهای مدل قلبی تیز و گوشه‌دار نیستند وبا طرح قلب هم مدل‌های بیشماری می‌توان طراحی کرد. زیبایی خاص خود را دارد.

دستبند مدل ماشین 

این نوع دستبندها فانتزی هستند دخترانه وپسرانه ندارند، بعضی اوقات از طرح ماشین، لوکوموتیو، هواپیما و موتور برای نوزادان پسر و برای دخترها از عروسک، گل و طرح‌های دخترانه استفاده می‌کنند.


دستبند انگشتری

این دستبند‌ها از این لحاظ که برای دختربچه‌ها همراه با انگشتر است واینکه انگشتر به دستبند وصل است خطر گم شدن را کمتر می‌کند در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار دیده می‌شوند. ما نمونه‌ای از طرح گل را برای شما انتخاب نموده‌ایم.

دستبند طلای مرواریدی

دستبندهای طلای مرواریدی را می‌توان با دستبند مادر ست کرد، برای کودکان باید این دستبندها محکم ساخته شوند زیرا احتمار پارگی یا کنده شدن در این دستبند‌ها زیاد است.


دستبند مدل النگویی

این مدل النگویی‌ها دارای قفل محکمی هستند و روی دست خوب قرار می‌گیرند، دستبند‌های مناسبی برای کودکان محسوب می‌شوند ولی نسبت به دستبند‌های زنجیری وزن بالاتری دارند.


دستبند مدل دختر یا پسر

این دستبند ‌ها کارایی دستبند‌های مدل اسمی را دارند ولی چون به صورت فانتزی و جدید ساخته شده‌اند مشتریان خاص خود را دارند.


دستبند مدل پاپیونی

دستبند مدل ستاره

دستبند طلا مدل پروانه

این مدل پروانه‌ای ها هم مانند طرح گل هم در بازار زیاد هستند وهم طرح‌های خیلی گوناگونی دارند.


دستبند مهره دار

این دستبند‌ها را ازانواع مهره‌ها می‌توان ساخت با رنگ‌ها مختلف در بازار دیده می‌شوند ومعروف‌ترین این دستبند‌ها دستبند‌های ماه تولد است. هدیه‌های مناسبی برای تولد نوزادان به شمار می‌آیند.

کلام آخر

هرکدام از دستبندها محاسن و معایبی مخصوص به خود دارند که با شناخت از ویژه‌گی‌های کودکانمان باید مدل مناسب آنها را انتخاب کنیم وخریداری نماییم. برای نوزادان دستبند‌های مدل اسم از انواع دستبند‌های دیگر مناسب‌تراست.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیمین تفرج در تاریخ 1400/09/14 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام چقدر عکسهاتون زیبا و شفاف هستند خیلی هم متنوع و شاداب هستند شاید به خاطر اینکه برای بچه هاست خیلی قشنگن دستتون درد نکه دلم باز شد.
پاسخ : ممنون دوست عزیز چقدر شما قشنگ هستید من بعضی از عکس‌ها رو از پینترس گردآوری می‌کنم.

این نظر توسط اسماعیلی در تاریخ 1400/09/02 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

این عکس هایی که گداشتید مرا برده به بچه گی های دخترم یک دستبند خیلی زیبا بایک طرح گربه داشت اون که کوچک بود ولی من دستبند زو خیلی دوست داشتم که رفته بودم امام زاده آخرش از دست دخترم دزدیدند حالاکه فکر میکنم میبینم طلا که دست بچه باشه چشم همه رو بچه میمونه واین خیلی بده

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1400/07/19 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب بود و خیلی از دیدن عکسها لذت بردمنوازادان لطیف ترین افریدگان عالم هستند و ما باید بدانیم چه چیزی مناسب دست انها هست دستبند خیلی دستهای توپولوی کودکان را زیبا نشان میدهد از این که در این اوضاع کرونا سایت خرید آنلاین معرفی کرده اید سپاسگذارم

این نظر توسط سالاری در تاریخ 1400/07/03 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

دستبندها خوبی را معرفی کرده اید من دستبند را برای کودکان کوچک خیلی دوست دارم اون مدل قطاری خیلی برام جالب بود ممنون از مقالتون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 2,187
  • بازدید سال : 25,868
  • بازدید کلی : 227,591