loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
دستبندهای سنگدار  دربازار طلا دستبندهای سنگدار گوناگونی را پشت ویترین طلا فروشی ها می بینیم که متشکل از سنگ های قیمتی ونیمه قیمتی همراه با طلای زرد یا طلای سفید هستند، ک
ستاره مشهدی بازدید : 251 یکشنبه 19 مرداد 1399 نظرات (5)

دستبندهای سنگدار 

دربازار طلا دستبندهای سنگدار گوناگونی را پشت ویترین طلا فروشی ها می بینیم که متشکل از سنگ های قیمتی ونیمه قیمتی همراه با طلای زرد یا طلای سفید هستند، که زیبایی خیره کننده ای را به خود اختصاص داده است این دستبندهای سنگدار زیبا معمولا ارزش بالایی دارند و برای داشتن آنها لازم است که هزینه های زیادی را بپردازیم.

اینگونه مصنوعات طلا که همراه با انواع سنگ ها هستند. را بیشتر اروپایی ها و خانواده های سلطنتی استفاده کنند. بیشتر دستبندهای سنگدار بهتر است که از طلای 18عیار ساخته شود زیرا هم قیمت آن نسبت به 24 عیار مناسب تر است و هم از دوام بیشتریبرخوردار است. هر خانم ایرانی حداقل دو یا سه دستبند زیبا لازم است داشته باشد زیرا از میان مصنوعات طلا این دستبند است که  می تواند در نوع پوشش یک خانم تاثیر بگذارد.

 دستبند های سنگدار را می توانیم با ساعت یا انگشتر و یا با رنگ لاک ناخنها یمان ست کنیم چرا که ما در طبیعت سنگ ها بی شماری با  رنگها ی گوناگو ن داریم که می توانند زیبنده ی دستان ما باشند.

دستبند سنگ دریا

دستبند سنگدار ماه تولد

دستبندهای ماه تولد یکی از خاطره سازترین دستبندهای سنگدار به شمار می روند که برای هدیه دادن به عزیزان دلبندمان بسیار برازنده هستند، مثلا دستبندی  با سنگ ماه فروردین که الماس است. چون الماس سنگ بسیار قیمتی هست پس دستبند طلای آن نیز فوق العاده ارزشمند است و در دستان شما مانند گنجی زیبا با درخششی عالی دیده میشود البته ماه فروردین سنگ های دیگری هم دارد. ولی بهترین آنها الماس است که با متولدین فروردین ارتباط بهتری برقرار می کند. در آینده نزدیک مقاله ای درمورد همه ی ماه های سال وسنگ های مربوط به آنها می گذاریم.

دستبند الماس

دستبند با سنگ فیروزه 

دستبند سنگداری که با سنگهای فیروزه تزیین شده باشد خیلی زیباست بخصوص اگر دستبند متشکل از طلای زرد و سنگ آبی فیروزه ای باشد، فیروزه سنگی است که به رنگ های آبی روشن، آبی تیره، سبز روشن، سبز تیره دیده می شود و بهترین نوع آن درنزدیکی سطح زمین وجود دارد. طرحها و مدلهای زیادی از دستبند با سنگ فیروزه ساخته شده که به نوع خود خیلی و جذاب است.

دستبند زیبا

دستبند النگویی

بعضی از افراد سابقه ی خوبی در نگهداری از دستبند را ندارند و نگران گم شدن دستبند شان  هستند یکسری دستبند زیبا هست که مانند النگو می باشد با این تفاوت که روی آن پهن تر و با طرحهای زیبا ست و بعضا سنگ های گوناگونی روی آن قراردارند.خوبی این دستبند ها این است که قفل ندارند و دوام بیشتری دارند.

 

دستبند دوستی چیست؟

 

 

دستبند مدل النگو

دستبند مهره تسبیحی

دستبندی  است که به تازگی رایج شده وهمه نوع آن به بازار عرضه شده است با سنگ های خیلی قیمتی و تکه ای از طلا ساخته می شوند. که قیمت طلای آن کم است، یا با سنگ های معمولی و تکه ای ازنقره ساخته می شوند و حتی مدل فیک و ارزان آن هم هست که بازیچه ی دختران کوچک شده است این دستبندها را خیلی خوب می توان با لباس یا لاک ناخن ست کرد.

 دستبند با سنگ ابی

چند نمونه از دستبندهای سنگدار

دستبند های سنگدار در مدلهای مختلفی در بازار وجود دارند که تعداد آنها خیلی زیاد است زیرا سنگ های بیشماری وجود دارد که می توانند درکنارمصنوعات طلا قرار بگیرند.

دستبند بلریان

 

دستبند طلا

 

 

طرح دستبند مدل بینهایت

 

دستبند سنگ سفید

 

دستبند سنگ درشت

دستبند فیروزه ای

 

دستبند سه ردیف

دستبند سفید

در دستبند طلا بیشتر بخوانید:

دستبندطلای ظریف

چه طور دستبند مرواریدی بسازیم

مدل دستبند قلبی جدید و شیک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیما در تاریخ 1400/11/04 و 1:48 دقیقه ارسال شده است

دستبندهای سنگ‌دار خیلی زیبا هستند و تنوع خیلی زیادی دارند حتی اگر از سنگهای معمولی ساخت شده باشند بتوانیم آنها را ست کنیم خیلی زیبا وشیک هستند.

این نظر توسط سارا در تاریخ 1400/10/26 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

من دستبندهای سنگدار را از همه بیشتر دوست دارم خیلی نمای خوب و جلوه ی سازگاری با آدما هستند فرقی نمی کنه قیمتی یا نیمه قیمتی باشند باید از سنگ های براق و زیبا ساخته شده باشند.

این نظر توسط مهر دخت در تاریخ 1400/08/26 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

من هم دستبند ماه تولد را خیلی دوست دارم و مطمئن هستم که این سنگها به صاحبشون انرژی و اعتماد به نفس می‌دهد.

این نظر توسط امیر محمد مشتاق در تاریخ 1400/07/24 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

این دستبندها خیلی زیبا و قشنگ است فقط جای یک اشکال گیری خیلی کو چولو هست شما عکس یک انگشتر را جای دستبند النگویی گذاشتید خیلی دوستون دارم خدانگهدار.

این نظر توسط شهین در تاریخ 1399/05/27 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

دستبند سنگدار در بازار زیاد است ولی دستبند خوش مدلی که ایرانی باشد خیلی کم است مگر اینکه خارجی باشد و از برند های معروف باشد با این وجود نیز خیلی گران در می اید که نمی شود خیلی سمتشان بروم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 683
  • بازدید ماه : 2,197
  • بازدید سال : 25,878
  • بازدید کلی : 227,601