loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
دستبندهای معروف برند بوچلاتی   در دستبندطلا می‌خواهیم در مورد دستبندهای قیمتی برند بوچِلاتی buccellati  صحبت کنیم دستبندهایی که مربوط به سال  2018 از برند معروف و مشهور بوچلا
ستاره مشهدی بازدید : 192 یکشنبه 17 بهمن 1400 نظرات (0)

دستبندهای معروف برند بوچلاتی 

 در دستبندطلا می‌خواهیم در مورد دستبندهای قیمتی برند بوچِلاتی buccellati  صحبت کنیم دستبندهایی که مربوط به سال  2018 از برند معروف و مشهور بوچلاتی هستند، درست است که این نوع دستبندها در ایران به دلیل تک و گرانبها بودن کم پیدا می‌شوند ولی لازم است تا جایی که مقدور است بدانیم در صنعت جواهرات دنیا چه می‌گذرد، در دستبند طلا برای شما انواع و اقسام دستبند‌ها را معرفی کرده ایم بعضی از مقالات راجع به دستبند‌های نیمه قیمتی و زیبایی آن‌ها بوده است و بعضی دیگر از دستبند‌های جواهر و گران‌قیمت گفته شده است به هر حال وقتی در مورد یکی از زیورآلات قرار است که بنویسیم باید هم گران‌بها‌ترین‌ها را ببینیم و هم زیورآلات معمولی را که هر دو در کنار هم معرفی شوند بهتر است.  ما در کشورهای مختلف برندهای زیادی داریم که انواع مصنوعات طلا را ساخته‌اند و در معرض نمایش گذاشته‌اند، ولی برند بوچلاتی یکی از برند های معروف و قدیمی در ایتالیا است که به دلیل خاص بودن جواهراتش آن جواهرات در موزه نگهداری می‌شوند و به فروش می‌رسند. این عکس را مشاهده کنید یک مدل دستبند است ولی هر کدام جذّابیت متفاوتی دارند. به رنگ طلا و رنگ سنگ‌های کار شده دقت کنید.

دستبندهای النگویی بوچلاتی با رنگهای متفاوت

دستبندهای ابریشمی بوچلاتی

این شرکت آن قدر ماهرانه طلاهای سفید و زرد را به صورت تارهای باریک و نرم در‌می‌آورد که انگار این تارها تار و پود پارچه‌های ابریشمی هستند، (البته این تارهای طلا از طلای 24 عیار ساخته می‌شود تا نرمی لازم را برای ابریشمی دیده شدن داشته باشند.) این تارهای طلا را برای ساختن دستبند در هم می‌بافند که مانند حریر ابریشمی می‌شوند و در انتها دستبند‌هایی زیبا می‌بینیم که واقعاً دیدنی هستند، اغلب این دستبند‌های ابریشم مانند دارای پهنای سه الی چهار سانتی‌متری هستند که مانند یک مچ آستین پهنای مچ دست را پر می‌کند و خیلی زیبا به نظر می‌رسد. لطافت و نرمی را در این عکس حس می‌کنید؟ انگار پارچه است نه فلز!

دستبند ابریشمی بوچلاتی

دستبند با طلای سفید و طرح ابریشمی بوچلاتی

دستبند ابریشمی با طرح رنگی بوچلاتی

دستبندهای طرح النگویی بوچلاتی

این دستبندها از طلای 18 عیار ساخته می‌شوند و از آلیاژ نقره‌ی مات و طلای زرد بدست می‌آیند، بیشتر این دستبندها دارای پهنای سه سانتی‌متری هستند و روی سطح آنها خط یا شیارهای نزدیک به همی است که نشانگر لطافت در دستبند می‌باشد. برای تزئین روی این دستبندها از سنگ‌های قیمتی ریز و درشت با رنگ‌های مختلف نظیر فیروزه، یاقوت، الماس و زمرّد اصل استفاده می‌کنند و دور آنها را با جواهرهای بیرنگ درخشنده پر می‌نمایند، که بر روی دست درخشندگی چشمگیری دارد. این دستبندهای النگویی زیبا از دوطرف به هم نمی‌رسند، مقداری بینشان فضای خالی وجود دارد و دلیل آن این است، که بشود دستبند را در سایزهای مختلف استفاده کرد و از طرفی هم کیپ مچ دست باشد واین باعث می‌شود تا دستبند به روی مچ دست زیبا بنشیند. این دستبندهای النگویی از نظر طرح و نقش هماهنگی‌هایی با هم دارند که می‌شود آنها را از برند‌های دیگر متمایز دانست. طرح روی این دستبندها را می‌بینید که چه هنرمندانه طراحی شده‌اند.

دستبند انگویی طرح بوچلاتی

دستبند انگویی با طلای سفید طرح بوچلاتی

دستبند النگویی زرد با سنگ آبی طرحی از بوچلاتی

دستبندهای ساعت بوچلاتی

این شرکت انواعی از ساعت‌هایش را به شکل دستبند در آورده، بعد این دستبندها را با الماس و سنگ‌هایی به نام کوارتز تزئین کرده وبه شکلی زیبا و شکیل ساعت را در میان این تزئینات جای داده است، طلای کار شده در اینگونه دستبند‌ها 24 عیار است که بعضاً بر روی طلا نیز حکاکی هم صورت گرفته است، گاهی اوقات ساخت یک قطعه طلا از جواهرات بوچلاتی نزدیک به یک سال طول می‌کشد. چراکه جواهرات بوچلاتی بخصوص دستبندهایش که در دستبندطلا از آنها یاد می‌کنیم، همگی کار دست صنعت‌گران شرکت بوچلاتی است وطرّاحی این جواهرات با فکر و مطالعات گوناگون در سطح گوهرشناسی صورت می‌گیرد. این چنین است که جواهرات بوچلاتی هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند.

ساعت طرح بوچلاتی

ساعت دستبندی زرد طرح بوچلاتی

دستبند ساعت مربعی طرح بوچلاتی

دستبند مدل اُپرا opera بوچلاتی

این دستبند شامل دو نقش از پیکره‌ی گل کاری با طلای سفید 18 عیار است، درون گل‌ها با 27 الماس گرد تزئین شده است وبا زنجیر به هم متصل می‌شوند وبا پنجه خرچنگ محکم شده‌اند این در دستبند‌های اُپرا کاری زیبا از کارهای دست‌ساز برند بوچلاتی هستند. این شرکت آمده از گل‌های دستبند مدل اُپرا آویز و انگشتر نیز ساخته ونیم ست‌های ماندگاری به بازار ارائه کرده است، هر جای دنیا این دستبند و نیم‌ست‌ها دیده شود مشحص است که کار برند بوچلاتی می‌باشند. یادآورشویم که  گل‌های مدل اُپرا در رنگ‌های مختلفی دیده می‌شوند. با عرض پوزش در این بخش عکس نداریم.

آیا می‌شود دستبندهای بوچلاتی را سفارش داد؟

از آنجایی که این برند یک برند قدیمی در روم هست و صنعتگران آن در این دنیایی که همه چیز ماشینی ساخته می‌شود با دست کار می‌کنند و این محصول دستان است که گران‌بها می‌شوند. جواهرات بوچلاتی خیلی کمیاب هستند و شاید دریک زمان طولانی‌تری بشود به این نوع جواهرات دست‌بافت، یک سایت در اینترنت هست به نام هاوُش hush، این سایت هر چیز گرانبهایی که در ایران کم است را سفارش می‌پذیرد و به شما تحویل می‌دهد از ماشینهای گران قیمت گرفته تا هلیکوپتر، جتز، قایق بادی، انواع پوشدنی‌ها، مبل‌مان و انواع جواهرات گرانقیمت مثل دستبند اپرا بوچلاتی را سفارش می‌گیرد، لطفاً برای اطّلاعات بیشتر تحقیق کنید. و با خیال راحت سفارش دهید. این نمونه‌های زیبا را نیز از نگاهتان بگذرانید.

دستبندهای سفید و زرد طرح بوچلاتی

کلام آخر 

یکی از کارهایی که این شرکت انجام داده و از برندهای  دیگر خود را متمایز ساخته، این است که طلا را با نقره‌ی مات در هم می‌آمیزد و مصنوع خود را می‌سازد، روی هر یک از طرح‌های خود وقت می‌گذارد وبا فکر و آموزه‌هایی که در صنعت گوهر شناسی فرا گرفته است معجونی می‌سازد به نام جواهرات بوچلاتی و طوری به نمایش می‌گذارد که دنیا این جواهرات با ارزش را ببیند. ما در این مقاله برای شما عکس‌های جذّابی از دستبندهای بوچلاتی را به نمایش می‌گذاریم تا آلبومی زیبا از این دستبندها برای شما در وبلاگ دستبندطلا به یادگار بماند.

ساعت طرح بوچلاتی از نزدیک

ساعت روی دستبند ابریشمی طرح بوچلاتی از نزدیک

ساعت دستبندی زرد طرح بوچلاتی

دستبند النگویی زرد طرح بوچلاتی

دستبند زرد طرح بوچلاتی

دستبندهای زرد و سفید طرح بوچلاتی

دستبند زرد سنگ دار طرح بوچلاتی

دستبند زرد با طرحی ساده از بوچلاتی

دستبند زرد با سنگهای رنگی از بوچلاتی

در دستبندطلا بیشتر بخوانید:

انواع قفل دستبند و ویژگی آن

انواع مدل دستبند طرح گل

چه شد؟ دستبند کارتیر محبوب شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 680
  • بازدید ماه : 2,194
  • بازدید سال : 25,875
  • بازدید کلی : 227,598