loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
در این مقاله می خواهیم راجع به تعبیر خواب النگوی طلا صحبت کنیم.
ستاره مشهدی بازدید : 139 پنجشنبه 24 آذر 1401 نظرات (2)

خرید النگوی طلا و بدست انداختن آن

خرید طلا در خواب به معنی به دست آوردن چیز های با ارزش در زندگی است. این اتفاق با ارزش ممکن است یا جنبه مالی داشته باشد ، برای مثال ثروت زیادی به دست شما برسد و ... یا رسیدن به یک افتخار بزرگ باشد که صرفا جنبه مالی هم ندارد. برای مثال خودتان و یا یکی از عزیزان شما به موفقیتی بزرگ دست پیدا کنند.بدست انداختن آن نیز همین معنی را می دهد. هرچقدر النگویی که به دست می اندازید بزرگ تر باشد ، این ثروت و موفقیت نیز بزرگ تر خواهد بود .

  گم کردن النگو

اگر در خواب ببینید النگوی تان را گم کرده اید، به این معناست که شما در آینده با ضرر و زیان بزرگی با مسائل پیچیده روبه رو می شوید. اما اگر النگویی را پیدا کنید ، به معنای کسب ثروتی قابل توجه است.

النگوی شکسته

دیدن خواب النگوی ترک خورده، به این معناست که شما ضرری خواهید کرد.  در واقع مال و ثروتی به دست آوردید اما آن را از دست خواهید داد. لازم است سواد مالی خود را بالا ببرید تا این بحران را مدیریت کنید.همچنین این خواب به معنای نشانه برای کاری سرانجام ناپذیر یا رابطه ای باشد که انتهای آن به بن بست ختم می شود نیز می باشد.در واقع افکار و نظرات دیگران بیش از حد برایتان مهم شده است و همین باعث شده تا افرادی از اطراف شما از این نقطه ضعف تان سواستفاده کنند.

هدیه گرفتن النگو

اگر در خواب ببینید النگو از دوست و یا نامزد خود هدیه گرفته اید ، می تواند به این معنا باشد که به زودی ازدواج خواهید کرد. اما اگر این النگو شکسته باشد ، معنای چندان خوبی ندارد و بدین معناست که در اطراف شما دشمنی است که باید مراقب آن باشید.

دیدن خواب النگو طلا زن باردار یا متاهل

این خواب برای زن باردار به جنسیت فرزند مربوط نمی شود و به معنی این است که با همسر خود روابط خوبی خواهید داشت و همچنین زندگی شما پر از روزی و برکت می شود.

النگوی طلا در دستان مردان

همانطور که در بالا تر نیز گفته شد این خواب برای مردان معنای چندان جالبی ندارد و برای آنها صدق نمی کند. اما می تواند به این معنا باشدکه شخص به جای امور مهم زندگی ، وقت خود را صرف کارهایی میکند که کمکی به رشد و پیشرفت او نخواهند کرد.


تعبیر خواب النگوی طلا از نظر امام صادق

امام صادق(ع) این خواب را به معنای رسیدن به پول و یا ثروتی هنگفت می داند. به گفته ایشان این خواب در برخی از مواقع معنی منفی نیز می تواند داشته باشد که نشان دهنده ی جاه طلبی شما و یا به دست آوردن ثروت از طریق نامشروع می باشد.

تعبیر خواب النگوی طلا از دیدگاه حضرت یوسف

اگر در خواب النگوی طلایی ببینی ، چه آن را بخری چه هدیه بگیری و یا پیدا کنی اما آن النگو شکسته باشد ، معنی آن دشمنی است که باید مراقبش بود. به گفته ی ایشان دیدن النگوی سالم برای زن عزت و احترام در نزد همسر است و برای مرد خوب نیست و آبرویش در خطر است.

خواب دیدن طلا از نظر محمدبن سیرین

اگر در خواب بببینید النگوی طلا در دست دارید، نشان دارد به دینی که شماآن را دارید اما آن را پرداخت نکرده اید.

اگر در خواب دیدید النگوی طلا  را از دست خود خارج می کنید ، معنای آن این است که قرض خود را می دهید.

خواب دیدن طلا از دید معبران غربی

از نگاه معبران غربی النگوی طلا همیشه نشانه ی خوشبختی و امید را می دهد. لذا دیدن خواب النگو طلا خبر خیلی خوبی است!همچنین دیدن النگوی طلا در خواب به این معنی است ،که شما تصمیم دارید ازدواج کنید و یا یک مسئولیت بزرگ جدید را در زندگی بر عهده بگیرید.و اگر تازه عروس در خواب خود النگوی طلا ببیند، به این معنی است که قبل از ازدواج استرس بسیار داردو یا می تواند به معنای نوعی تعهد بین زوجین باشد.

سخن آخر

به طور کلی خریدن و پوشیدن طلا به معنی ثروت و النگوی شکسته به معنای زیان مالی بود.  همچنین هدیه گرفتن آن به معنای سخاوت و بخشندگی می باشد . گرچه تعبیر شدن خواب در همه شرایط رخ  نمی دهد و خواب باید ویژگی های خاصی داشته باشد که در مقاله های بعدی به آن می پردازیم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تقی در تاریخ 1401/10/08 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

سلام، این روزها طلا دارد گران میشود، آدم ناخواسته خواب طلا، دلار می‌بیند. چی می‌گین که نشان از خوشبختی و این حرف‌هاست. ول کنید ما رو.

این نظر توسط عسل در تاریخ 1401/10/08 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

سلام، من اگر خواب ببینم که دارم دست خواهرم النگو می کنم، چه تعبیری دارد؟ میشه جواب بهم بدین
پاسخ : باسلام. برای این خواب به طور دقیق تعبیری نیست. اما از آنجا که در دست کردن طلا نشانه خوشبختیست. می‌توان این خواب را به خوشبختی و نیک بختی تعبیر کرد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 685
  • بازدید ماه : 2,199
  • بازدید سال : 25,880
  • بازدید کلی : 227,603