loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
مجموعه‌ای جذاب و دیدنی از ست های ساعت و دستبند ( 20 و اندی طرح مختلف) ست‌های زیبایی از ساعت و دستبند ست ساعت و دستبند یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده و اس
ستاره مشهدی بازدید : 1360 پنجشنبه 25 آذر 1400 نظرات (2)

مجموعه‌ای جذاب و دیدنی از ست های ساعت و دستبند ( 20 و اندی طرح مختلف)


ست‌های زیبایی از ساعت و دستبند

ست ساعت و دستبند یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده و استفاده از این ست در مهمانی‌ها، دورهمی‌ها، سر کار و جلسه‌های کاری بسیار لازم وشکیل است ما در دستبند طلا همه نوع دستبند‌ها و انواع ست‌های گوناگون را معرفی کرده‌ایم، مدل و عکس‌های گوناگونی از انواع دستبندها را برای شما گذاشته‌ایم. دراین مقاله به معرفی ست دستبند و ساعت می‌پردازیم تا چگونگی استفاده از این ست‌ها را بشناسیم بدون اینکه برچسب فروش روی آنها بزنیم زیرا دستبند طلا وبلاگی است خارج از تبلیغ برای فروش،آمده تا به معرفی مدل‌ها بپردازد برای آگاهی دادن به کسانی که به دنبال خرید زیورآلات خاص هستند. در اینجا برای شما نمونه‌ای زیبا از یک ست منحصر بفرد برای مهمانی‌ها را گذاشته ایم.

در حال حاضر از ساعت فقط برای تعیین زمان استفاده نمی‌کنند، بلکه به عنوان زیورآلاتی که در تکمیل یک تیپ خوب می‌تواند کار ساز باشد استفاده می‌شود، بخصوص برای آقایان که خیلی از زیورآلات‌های مختلف استفاده نمی‌کنند، آنها حتی بند ساعت‌شان را با کمربند ورنگ کفش ست می‌کنند وخیلی شکیل دیده می‌شود.

کم کم برای زیباتر دیده شدن ساعت دستبند ست همراه ساعت را ساختند و روانه بازار کردند، و مثل همیشه استقبال زیادی از ست دستبند و ساعت شد البته اگر نگاهی گذرا به بازار طلا کنیم متوجه می‌شویم کلا همه‌ی انواع ست‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است. می‌بینیم که حتی دستبند‌های درشت نیز از جذابیت ساعت کم نمی‌کنند.

آیا ست دستبند کنار ساعت از جذابیت ساعت کم نمی‌کند؟

 دستبند خود به تنهایی می‌تواند یک ست زیبا و شیک را با هماهنگی سر آستین یا روسری و یا یک انگشتر زیبا بوجود آورد پس وسیله‌ای که خود ست‌های زیبا ایجاد می‌کند نمی‌تواند  جذابیت ساعت را کاهش دهد، وجود دستبندی که در نقش و نگار هماهنگ و پیرو ساعت است، ساعت را با ارزش‌تر می‌نمایاند. بهتر است دستبند و ساعت از نظر رنگ، جنس، سنگ‌های بکار رفته درآن‌ باهم یکی باشند، این موضوع زیبایی یک ست را دوچندان می‌کند.  همانطور که می‌بینید اگر دستبند‌ها با فکر و طراحی کنار ساعت‌ها قرار بگیرند چذابیت ساعت را بیشتر نشان می‌دهند. ساعت قبل از آنکه جزء زیورآلات به حساب بیاید وسیله‌ای است که زمان را یادآوری می‌کند برای همین خیلی از افراد هنگام سرکار رفتن از آن استفاده می‌کنند، ساعت معمولا به طور مداوم در دست اشخاص دیده می‌شود، تا اینکه این وسیله مدافع زمان با حفظ مسئولیت قبلی جنبه‌ی زینتی نیز پیدا کرد و طرفداران آن زیادتر شدند و شرکت‌ها هم برای این که از رقابت کم نیاورند شکل و ظاهر ساعت را متنوع‌تر ساختند و روانه‌ی بازار کردند تا اینکه با مد شدن ست‌ها، ست دستبند و ساعت هم روانه‌ی بازار شد.  در بعضی مواقع برای یک ساعت دو دستبند ست یا بیشتر در نظر می‌گیرند، و دستبندها متنوع نیز هستند. به نظر شما مردان بیشتر از ساعت استفاده می‌کنند یا ست ساعت و دستبند یا ترجیح می‌دهند ساعت خود را با انگشتر ست کنند.

آیا مردان هم از ست ساعت و دستبند استفاده می‌کنند؟

از بین زیورآلاتی در بازار هست مردان بیشتر از انگشترهای نقره سنگ‌دار یا انواع مختلف ساعت‌ها استفاده می‌کنند، ولی حدود سی درصد ازآقایان از دستبند با گردنبند نیز استفاده می‌کنند، وقتی ست ساعت و دستبند به بازار آمد مردان علاقه مند هم از این ست‌ها استفاده کردند و ست‌های مردانه نیز به بازار آمد، اکثریت مردان ترجیح می‌دهند یک ساعت با برند خوش‌نام را به دست کنند و بند آن را با کیف، کمربند، چرم روی دسته کلید یا کفش خود ست کنند. این مدل یک ست اسپرت به حساب می‌آید، و کسانی که ست دستبند و ساعت را به دست می‌کنند یا یک ساعت فلزی را با حلقه ازدواج خود ست می‌کنند از یک ست مجلسی استفاده کرده‌اند. وقتی تنوع ساعت با برند‌های مختلف و انواع فلزات زیاد باشد، ست ساعت و دستبند تنوع خیلی بیشتری دارد. پس مردان هم مطابق با هر عقیده و سلیقه‌ای که دارند می‌توانند از این ست‌های دستبند و ساعت استفاده کنند و لذت داشتن یک ست زیبا را ببرند.

آیا ست ساعت و دستبند انواع مشخصی دارد؟

ساعت‌ها همانند همه چیز مثل لباس، کفش، شال یا روسری، وسابل خانه، ماشین و زیورآلاتی که استفاده می‌کنیم از نظرهای مختلف باهم فرق می‌کنند پس انواع گوناگون و زیادی دارند. از نظر برند‌ها خیلی متفاوتند و هر برندی هم برای مشتریان خاص ساعت خاص وارد بازار می‌کند و هم برای عموم مردم، از هربرندی ساعت با قیمت‌های نسبتا متفاوت به بازار می‌اید، ست‌های ساعت و دستبند هم مشمول این وقایع می‌گردد یعنی برای هر انسانی با هر تیپ شخصیتی، ست در بازار پیدا می‌شود کافی است بدانیم برای کجا و برای چه تیپی ست لازم داریم. در واقع انواع را ما با خریدمان مشخص می‌کنیم، ست‌های ساعت نسبت به یک ساعت تک به دلیل دستبند‌های کنار شان خیلی متنوع‌تر هستند، در مهمانی‌ها یا محل کار می‌بینیم که بعضی از افراد از چند دستبند در کنار یک ساعت استفاده می‌کنند، شما این کار را می‌پسندید؟

آیا بیشتر از یک دستبند با ساعت مچی می‌توان ست کرد؟

اگر توجه داشته باشیم چه ساعتی را با دو یا سه دستبند ست می‌کنیم و این ست را برای رفتن به کجا می‌خواهیم به دست بی‌اندازیم، می‌شود استفاده کرد، درصورتی که دستبند‌ها طوری  طراحی شده  باشند که مدل ساعت بین آنها گم نشود. به این عکس‌های زیبا توجه کنید با اینکه هر ساعت کنار دو یا سه دستبند به نمایش گذاشته شده از جذابیت ساعت‌ها کم نشده برای برای ست کردن چندین وسیله به اندازه‌ی چندین روز فکر و طراحی لازم است. به راستی شما برای یک خرید به‌صرفه و مطمئن به کجا می‌ورید.

برای خرید یک ست ساعت و دستبند خوب کجا مراجعه کنیم؟

شناخت ساعت خوب کمی پیچیده‌تر از طلا و مصنوعات طلا است، نمی‌توان با سنگ محک  نوع متوری که در آن بکاررفته را تشخیص داد که مطابق با تبلیغات آن برند معروف است یا نه، از رنگ و لعاب یک ساعت نمی‌توان به محتویات درونش پی برد به عقیده من ساعت و ستش را باید از فروشگاه‌های معتبر زیر نظر اتحادیه‌ی ساعت فروشان خریداری کنید یا از آشنایی که به او اطمینان داشته باشید. در فضای مجازی نیز خیلی‌ها سایتی زده‌اند و ست‌های خیلی زیبایی را تبلیغ می‌کنند،مثل فروشگاه کاریزما کالر، فروشگاه toodid که فروش ست ساعت و دستبند  زنانه مدل دینل کلین بر عهده دارد. ولی معرفی کردن یک سایت فروش ست ساعت و دستبند خیلی مشکل است.

کلام آخر

همیشه ما بنا به سلیقه‌ی دورنی که وجود ما را قانع و خشنود می‌سازد باید عمل کنیم تا هزینه‌ای که صرف می‌کنیم اصراف نگردد و خرید دلچسب وخوبی داشته باشیم.
می‌دانیم که خود ساعت‌ها برایمان هم جنبه‌ی تزئینی دارند و هم کاربردی هستند این است که ساعت برای افراد شاغل جزء لاینفک زندگیشان محسوب می‌شود، با مد شدن دستبند‌ها کنار ساعت باعث شده که ساعت از حالت کاربردی به زیورآلات شبیه‌تر شود. حال این ما هستیم که ساعت را برای چه مصرفی و برای چه بیرون رفتنی می‌خواهیم باید انتخاب کنیم و بتوانیم تصمیم بگیریم چه ستی بخریم. در آخر برای شما عزیزان چند نمونه از ست‌های زیبای ساعت را گذاشتیم تا زیبنده‌ی چشمان زیبایتان باشد و آلبوم دستبند طلا کامل شود.مقالات دیگر ما را نیز حمایت کنید.

در دستبند طلا بخوانید:

پر استفاده‌ترین زیورآلات برای دردانه‌های دنیا (نوزادان) دستبندطلا است.

دستبندهای سنگدار.

 انواع قفل دستبند و ویژگی های آن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساره در تاریخ 1400/11/17 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

ممنون از این همه ست‌های زیبا و رنگارنگی که در این مجموعه گذاشته اید بعضی از این عکسها خیلی زیبا و جذاب هستند و خیلی دیدنی فقط از آنجایی که شما معرف این نوع ستها هستید نمونه های های مثل این عکس‌ها را از کجا تهیه کنیم
پاسخ : سلام دوست عزیز بلاگ دستبند طلا زیباترین عکسهای خارجی رو پیدا می‌کنه و برای معرفی در اختیار شما می‌گذارد. شما اگه سایتهای خوب فروش رو که ما در هر مقاله معرفی می‌کنیم با تحقیق لازم پی گیری کنید و عکس مورد نظرتون رو نشان بدهید حتما خود عکس که نه ولی مشابه اون رو میتونید بخرید.

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1400/10/09 و 8:11 دقیقه ارسال شده است

این ست ساعت و دستبند ها خیلی زیبا هستند من همیشه فکر می کردم که دستبند در کنار ساعت خیلی شلوغ می‌شود ولی طراحی این دستبندها در کنار ساعت خیلی زیبا ولازم به نظر میآید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 671
  • بازدید ماه : 2,185
  • بازدید سال : 25,866
  • بازدید کلی : 227,589