loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
چه شد؟ که دستبند کارتیر محبوب شد.  برند کارتیر جزء صد برند معروف جهان است و بیش از دو قرن از معروفیت مارک کارتیر می‌گذرد ولی همچنان در اوج قدرت و معروفیت به سر می‌برد، دستبندهای کارتیر
ستاره مشهدی بازدید : 1806 چهارشنبه 20 مرداد 1400 نظرات (4)

چه شد؟ که دستبند کارتیر محبوب شد.


 برند کارتیر جزء صد برند معروف جهان است و بیش از دو قرن از معروفیت مارک کارتیر می‌گذرد ولی همچنان در اوج قدرت و معروفیت به سر می‌برد، دستبندهای کارتیر طوری ساخته شده‌اند که در مچ هر شخصی کیپ می‌شوند و رنگ و جلای آن را روی دست دو برابر می‌کند. این برند از همان موقع که توسط برادران کارتیر تأ سیس شد و بعد لقب شاه جواهر فروشان را به خود گرفت، به دلیل نوآوری‌ها و خلاقیتهای طراحانش همیشه در اوج ماند. دستبندهای مارک کارتیر به تنهایی دلیلی هستند بر اعتماد به نفس و منحصر به فرد بودن افراد، حالا متوجه می‌شویم که این برند محبوب‌ترین است دراین بحث می‌خواهیم چند نوع از دستبندهای معروف کارتیر را معرفی کنیم مثل دستبندمدل عشق، مدل زنجیری و مدل میخی که از پرفروش‌ترین دستبندها هستند، دستبندهای اصلی را از تقلبی به شما بشناسانیم و بگوییم چه کسانی از این برند استفاده می‌کنند، دستبندهای اصل کارتیر را بهتراست از کجا تهیه کنیم. 


دستبند کارتیه درست است یا دستبند کارتیر.


اگر چرخی در اینترنت بزنیم و مقالاتی را که در مورد برند کاتیر نوشته‌اند را بخوانیم هم به کلمهُ کارتیر برمی‌خوریم هم می‌بینیم به صورت کارتیه نوشته شده است، آیا این دو کلمه یکی است یا نه، بله یکی است که پشت سرهم می‌آیند. من فکر می‌کردم به دلیل اینکه در بعضی از کشورهای دنیا دسترسی به نمایندگی‌های رسمی برند کارتیر ندارند و طالب این دستبند‌ها زیاد است طلا سازان را وادار کرد که مشابه مدل دستبند‌های کارتیر را بسازند و مردم با وجود اینکه می‌دانند این دستبند‌ها فیک هستند ولی به دلیل شبیه بودن به دستبند اصل از آنها استفاده می‌کنند اینجا بود من فکر می‌کردم به دستبند‌های کارتیر فیک کارتیه می‌گویند ولی با کمی مطالعه دانستم که کارتیه مربوط به لهجه فرانسوی‌ها ست و کلمهُ کارتیر مربوظ به لهجهُ انگلیسی است. و هر دو کلمه درست است و متعلق به کمپانی کارتیر می‌باشد.


دستبندهای کاتیر اصل را از تقلبی چگونه تشخیص دهیم؟


در بازار و پاساژهای بزرگ طلا فروشی دستبندهای برند کارتیر به وفور دیده می‌شوند و آنقدر جذاب و زیبا هستند که ممکن است گول زرق و برق آنها را بخوریم دیگر متوجه نباشیم چه دستبندی خریده‌ایم، اگر قصد این را داریم که یک دستبند با برند کارتیر اصل بخریم باید به لوگوی کارتیر در داخل دستبند و همچنین نوشتهُ کارتیر در کنارآن حک شده باشد و عیار طلا که عدد750 را نشان می‌دهد را ببینیم همچنین رنگ طلای کاتیر اصل از زرد، سفید پلاتین و آلیاژی از طلا ومس ساخته شده است که زنگ خیره کننده‌ای دارد. در مورد دستبند کارتیر مدل عشق پیچ آن است که در مدل تقلبی جای این پیچ مشخص نیست و ظرافت پیچ اصل را ندارد. در زمانهای قدیم دستبندهای مدل کارتیر هیچ شماره سریالی نداشتند برای همین سوء استفاده‌گران توانستند حجم زیادی از این دستبندها را وارد بازار کنند و به جای اصل به فروش برسانند، بعد از این بود که آلدوچیپپولو تصمیم گرفت بر روی دستبندها علاوه بر لوگو و آرم کارتیر شماره سریال که به نوعی شناسنامهُ هر دستبند است را داخل دستبندها حک کند.


دستبند کارتیه مدل عشق


علت نام‌گذاری دستبند عشق یک دایره با یک خط افقی است، که این نماد به معنای همبستگی و دوست داشتن است. این دستبند از قدیمی‌ترین و در عین حال محبوبترین نوع دستبند از برند کلرتیر به حساب می‌آید، معمولا موقع فروش آن را بایک پیچ گوشتی به خریدار عرضه می‌کنند که خریدار بتواند به راحتی این دستبند را به اندازهُ مچ دست خود درآورد. در واقع با این پیچ گوشتی می‌توان دستبند را باز و بسته کرد به خاطر این سخت باز و بسته شدن آن است که به عشق شهرت پیدا کرده است، در واقع به دلیل اینکه این دستبند با پیچ گوشتی باز و بسته می‌شود از امنیت بالایی برخوردار است،  به سادگی گم نمی‌شود،  نه تنها این دستبند بلکه همهُ دستبند‌های برند کارتیر دارای شماره سریال هستند که هر مدل دستبند با یک شماره سریال مخصوص به خود شناخته می‌شود. آنقدر دستبند عشق معروف است که به یکی از نمادهای عشق در اروپا و آمریکا و مخصوصا خود فرانسه در آمده است.


دستبند زنجیری کارتیر


دستبند زنجیری کارتیربا طرحهای هندسی ریز و درشت وبا رنگ‌های منحصر به فردی که دارد همیشه در نوع خود بی‌نظیر بوده است ودر بعضی موارد در این نوع دستبند‌ها جواهر و سنگهای قیمتی به کار می‌برند. این مدل دستبند انقدر محبوب است که از آن مدلهای فیک هم زده‌اند، در بازار استیل و برنج این نوع دستبند به وفور دیده می‌شود و مورد استفادهُ مردان و زنان است وبین همهُ اقشار جامعه محبوب می‌باشد. امروزه به دست همهُ اقشار جامعه این نوع دستبند را با طرح‌های گوناگون به دست کرده اند، در حال حاضر از مغازه‌داران بدل فروشی گرفته تا دست فروشان کنار خیابان برای پرفروش شدن از این دستبندهای زنجیری می‌فروشند. این دستبند‌ها آنقدر محبوب هستند که شرکت مردانهُ این دستبند‌های زنجیری را ساخته است.

دستبند کارتیر مردانه

این کمپانی بزرگ دستبند‌های زنجیری مردانه زیبایی را ساخته که خیلی زیبا و ظریف هستند که از حلقه‌های باریک درهم رفته ساخته شده‌اند،  ازاین مدل دستبند‌ها گردنبند مردانه هم ساخته شده حتی طراحان این برند برای آن دسته از مردانی که از طلا استفاده نمی‌کنند، دستبند‌هایی از جنس پلاتین یا از جنس نقره و روکش رادیوم ساخته که خیلی خوش رنگ هستند و ضد حساسیت و کاملا مناسب آقایان می‌باشد.


دستبند کارتیر میخی شکل


دستبند مدل میخی از سری دستبندهای جدید برند کارتیر معرفی شده است که از روی دست به هم نمی‌رسد و مرا به یاد انگشترهای پیوند می‌اندازد، یک سر آن شبیه تیزی میخ و سر دیگر آن شبیه سر میخ است خیلی برایم جالب بود که چرا میخ. این مدل هم ساده به بازار عرضه شده است و هم بصورت جواهر نشان و سنگهای قیمتی و طبق معمول از رنگی منحصر به فرد برخوردار است.


چگونه می‌توان دستبند کارتیر را تهیه کرد.


از آنجایی که این برند خیلی معروف است و از دستبندهایی خیلی زیبا و خیلی متنوع بر خورداراست، سوء استفادهای زیادی از این دستبندها شده است اگر دنبال دستبند اصل هستید مطمئن‌ترین روش خرید و مراجعه به فروشگاه یا وبسایت رسمی کارتیر است. همین طور پرفروش‌ترین و جداب‌ترین گالری ماندگار است که محصولات کارتیه جزء خاص‌ترین محصولات ماندگار است.


و آخر کلام


دستبندهای کارتیر خیلی زیبا و جذاب هستند و انواع خیلی متنوع و گرانبهایی دارند، معمولا هریک از مدل‌ها تک و منحصر به فرد هستند برای همین شرکت‌های رقیب تمام سعی خود را می کنند تا با مدل‌های شبیهی که می‌سازند این برند را نامعتبر کنند. ولی کاری که از روی فکر وتحقیق توسط طراحان خبره ساخته شود هیچوقت نامعتبر نمی‌شود. ما در این مقاله به سه نمونه از دستبندهای معروف برند کاتیر اشاره کردیم ولی این برند دارای مدل‌های زیادی از دستبند مباشد که ما شناخته‌ترین آنها را به شما نشان دادیم. این برند بیشتر کارهایش را برای بار اول به صورت سفارشی برای خانواده‌های سلطنتی و مشهور وبزرگ می‌سازد و بعد آن مدل را وارد بازار می‌کند، وبیشتر مدل‌های سفارشی یه صورت تک فقط برای سفارش دهنده ساخته می‌شود.

دربلاگ دستبندطلا بیشتر بخوانید.

40 مدل دستبند قلبی جدید و شیک.

دستبندطلای ظریف.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهناز در تاریخ 1400/09/17 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

سلام چه دستبندهای قشنگی واقعا مدلهای برند یه چیز دیگه هستند من که لذت می برم من خیلی اهل دستبند دست کردن نیستم ولی این دستبندهای کارتیر رو که میبینم خیلی دوست دارم داشته باشم.

این نظر توسط حامد احمدی در تاریخ 1400/08/24 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما عزیزان بابت این وبلاک دسابند طلا.
من یه دستبند کارتیر خریده بودم نمی دونم اصل یا نه به نظرتون از کجا باید بدانیم دستبن کارتیر اصل هست یا فیکه؟
همچنین طلاهای برند رو از کجا باید بخریم؟
لطفا در مورد اینکه باید دستبند طلا رو باید از کجا بخریم که فیک نباشه ؟ یه سوال دیگه هم داشتم این دستبند رو با ساعت می ندازن ؟ لطفا چند مدل از نمونه های دستبند کارتیر با ساعت بذارین؟
پاسخ : سلام دوست عزیز این نوع دستبندها را باید از جایی که مورد تایید اتحادیه طلا باشد بخرید بهتراست . بله باساعت هم میشه ست کرد ساعتهای برند کارتیر . ایده ی خوبی دادید یک مقاله در مورد ست کردن دستبند و ساعت برای شما دوست عزیز می گذاریم

این نظر توسط صالحی در تاریخ 1400/08/11 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

کارتیر خیلی دقیق طراحی می کند و صنعت گری می کند برای همین همه ساخته هایش زیبا ست

این نظر توسط اکبری در تاریخ 1400/07/20 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

چه دسستبندهای قشنگی و چه برند خوبی من قبلا در مورد این برند شنیده بودم نه تا این حد کامل ممنون از مقاله ی خوب و وزینتون انشاء... همیشه بنویشید و خوش بدرخشید .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 667
  • بازدید ماه : 2,181
  • بازدید سال : 25,862
  • بازدید کلی : 227,585