loading...
انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا
محبوب‌ترین دستبند‌های مردانه آلبومی از دستبند‌های مردانه 2022 همان‌طور که خواننده‌گان محترم دستبند‌طلا می‌دانند، ما در این وبلاگ به معرفی انواع دستبند‌های گون
ستاره مشهدی بازدید : 555 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

محبوب‌ترین دستبند‌های مردانه


آلبومی از دستبند‌های مردانه 2022

همان‌طور که خواننده‌گان محترم دستبند‌طلا می‌دانند، ما در این وبلاگ به معرفی انواع دستبند‌های گوناگون زنانه و بچه‌گانه پرداخته‌ایم و هدف ما در دستبند‌طلا نشان دادن انواع عکس‌های زیبا از دستبند‌ها و کاربرد آنها در جای‌های مختلف است. این‌بار آمده‌ایم تا به معرفی دستبند‌های مردانه بپردازیم.

دستبند مردانه نقره ای

در این سه دهه‌ی اخیر زیورآلات مردانه در بازار خیلی بیشتر از قبل دیده می‌شود و مردان جوان هم خیلی استقبال کرده‌اند، و این جایی بس خرسندی دارد، زیرا هرچقدر جامعه و مردان ما به سمت شیک پوشی پیش برود، همه‌ی خانواده‌ها زیباتر دیده می‌شوند و همین مُد و زیبایی جلوه‌ی خاصی به جایی که زندگی می‌کنیم می‌دهد. امروز دستبند‌های مردانه خیلی تنوع بیشتری گرفته و مردان هم خیلی از این ساخته‌ی دست بشر استقبال کرده‌اند، بر آن شدیم عکس‌هایی زیبا از طرح‌های مختلف دستبند‌های مردانه را با شما به اشتراک بگذاریم تا در این سایت آلبومی از دستبند‌های مردانه نیز داشته باشیم، اگر دقیق‌تر نگاه کنیم می‌بینیم که دستبند‌های مردانه با زنانه یک سری تفاوت، دارند که در بین همه‌ی دستبند‌ها دیده می‌شود به نظر شما این تفاوت‌ها در چیست.

مدل‌های مختلفی از دستبندهای مردانه


دستبند‌های مردانه چه تفاوتی با دستبند‌های زنانه دارند؟

اگر در گوگل نام دستبند را سرچ کنیم و با دقت عکس‌های دستبندها را با هم مقایسه کنیم در میابیم که همه‌ی دستبندهای مردانه کمی از نظر رنگ تیره تر با هر جنسی که باشند و درشت‌تر هستند،حتی دستبندهای سنگدار و مهره‌ای نیز از مهره‌ها و سنگ‌های تیره ساخته شده اند، همین‌طور دستبند‌های بافت مردانه نیز خیلی منحصر بفرد هستند مثلا با موی اسب بافته شده‌اند یا اگر از جنس کتان هستند ازنخ کتان‌های ضخیم و محکم ساخته شده‌اند البته از این همه پهنی و ضخامت صحبت کردیم ولی باید بگویم در عین حال زیبا و مناسب دستان مردان است. در مقابل دستبند‌های زنانه به هر فلز و جنسی که داشته باشند ظریف‌تر و با رنگ و لعاب بیشتری خواهند بود. معمولاً در حال حاضر شرکت‌های کمتری ولی با برند‌های معروف دستبند‌های مردانه را می‌سازند، آن برندها را می‌شناسید.

دستبتدهای ست مردانه و زنانه


شرکت‌های ایرانی و خارجی دستبند‌های مردانه را بشناسیم

شرکت‌های مختلفی برای ساخت دستبند‌های مردانه کار می‌کنند که اغلب ساعت هم می‌سازند و در نهایت ست‌ها زیبایی از دستبند وساعت را روانه‌ی بازار کرده اند، و امّا شرکت‌های خارجی نظیر ROLEX، GUCCI، کارتیر، مونت بلان، رومانسون، مایکل کورس و شرکت‌های ایرانی هم از این مد مردانه عقب نیافتاده‌اند ودستبند‌های زیبایی روانه‌ی بازار کرده اند و این شرکت‌ها مانند درسا تاج، رزآرا و... هستند که هر روزه بر تعداد آنها افزوده می‌شوند. بیشترین مدل دستبندهایی که در بازار می‌بینیم و دوستشان داریم می‌دانید کدامها هستند.

دستبند اسم مردانه

دستبند بند چرم مردانه


پرفروش‌ترین مدل‌های دستبند‌ مردانه

معمولاً مدل‌های دستبند‌های مردانه مثل دستبند‌های زنانه خیلی در بازار متنوع نیستند ولی در حال حاضر در حال افزایش تنوع شدند، مدل‌های فلزی از جنس طلا، نقره، پلاتین و برنج دستبندهایی با بند چرمی، دستبندهای مهره‌ای و دستبند‌های سنگدار؛


دستبند‌های چرمی

این دستبندها از چرم مصنوعی یا چرم طبیعی ساخته شده‌اند که با یک فلزی از جنس‌های مختلف تکمیل می‌شوند. این نوع دستبندها جزء پرفروش‌ترین نوع از دستبندهای مردانه می‌باشند که فوق‌العاده شیک و جوان‌پسند هستند و تقریباً در دست تمام سنین دیده می‌شوند گاهی‌اوقات با ساعت‌هایشان نیز ست می‌کنند، در بازار انواع مختلفی از این دستیند‌های چرمی با مدل‌های مختلف وجود دارد.

دستبند چرم بافت مردانه

دستبند چند ردیف مردانه چرمی


دستبندهای مهره‌ای

یکی دیگر از دستبندهای مردانه‌ای که در بازار زیاد دیده می‌شود دستبند‌های مهره‌ای است که به صورت قیمتی و نیمه قیمتی در بازار دیده می‌شوند ولی بیشتر به رنگ‌های تیره دیده می‌شوند.
از دستبند‌های سنگدار دستبندهای ماه تولّد است که جزء پرفروش‌ترین دستبندهای مردانه و زنانه همین دستبند‌های ماه تولد است که جوان‌ها خیلی از آن استقبال کرده اند. در رابطه با دستبندهای مردانه سنگدار می‌توانیم از دستبندهایی نام ببریم که دارای سنگ‌های تراش خورده هستند که یا با نقش و نگاری مقدس طراحی شده‌اند یا یکی از اسامی متبرکه‌ی قرآن حکیم روی آن حکّاکی شده که ما عکس‌های متنوعی از این دستبندها را برای شما گذاشته‌ایم.

دستبند سنگدار مردانه

 
دستبندهای بافت 

دستبندهای بافت به علت هنری بودن، یکسری افراد خاص طالب آن هستند ولی باز هم جزء پر فروش‌ترین دستبندهای مردانه هستند از دستبند بافت با موی اسب گرفته تا دستبندهای ساده‌تر که با نخ‌های کتان بافته شده است، میان مردان جوان ما خیلی طرفدار دارد. از این دستبند‌ها هم برای شما چند نمونه گذاشته ایم که این آلبوم متنوع کامل‌تر شود. آیا جایی برای خرید این دستبند‌های زیبا می‌شناسید؟ ... بله ما می‌شناسیم، پس با ما همراه باشید.

دستبند بافت نقره ای مردانه


دستبند‌های فلزی

علاوه بر دستبندهایی که نام بردیم، دستبندهای فلزی از فلزات مختلفی مانند پلاتین، نقره، طلا، استیل و برنج ساخته می‌شوند، که از استیل و نقره بیشتر و از طلا کمتر، دستبندهایی از برند‌های معتبر که زیوری شیک در کنار کت و شلوار و لباس‌های اسپرت است. در کنار ساعت هم‌رنگ خودش ست زیبایی را نمایان می‌کند. در میان دستبندهای فلزی یک سری دستبندهای مردانه ساخته شده است که دارای نگین های اتمی و یا جواهر می‌باشند، برای مردانی که به دنبال دیده شدن هستند. البته در میان مردان به خصوص مسلمان دستبنذهای طلا کمتر طرفدار دارند.

دستبند مردانه نقره ای

دستبند کارتیر طلا

دستبند مردانه جواهر


 دستبند‌های مردانه را به صورت آنلاین تهیه کنیم


در دنیای مد امروز هر چیزی که خریدار داشته باشد، یک دفعه به صورت نا گهانی همه‌گیر می‌شود و این بخاطر دنیای اینترنت است. وقتی در اینترنت گشتی می‌زدم خیلی از سایت‌هایی که  در رابطه با فروش طلا و جواهرات و حتی طلاهای دسته دوم فعالیّت می‌کنند، تبلیغات ارزنده‌ای در رابطه با دستیندهای مردانه دارند، یکی ازآنها مجموعه‌ی جنیکا است که اقدام به تبلیغ و فروش دستبندهای چرم مردانه با چرم گاو کرده است. دیگری سایتی است به نام سه سوت کادو که در آنجا از نحوه‌ی ثبت سفارش و نوع ارسال و مدت زمان آن توضیح داده شده است. خیلی سایت‌های زیادی هست ولی باید بهترین آنها را پیدا کنید و دستبند را بخواهید.

دستبند مردانه چرم اسم

کلام آخر

مردان نسبت به زنان از اکسسوری‌های کمتری استفاده می‌کنند، بیشتر از گردنبند، ساعت، انگشتر و در این اواخر از دستبند، هرچه می‌گذرد بیشتر از مصنوعات طلا استقبال می‌کنند. به نظر من دستبند، انگشترِحلقه و ساعت بهترین زیورآلاتی است که مردان  می‌توانند با تیپی که زده‌اند ست کنند، و در میان این زیورآلات دستبند شکیل‌ترین زیوری است که  می‌تواند با تیپ هر شخص با هر شرایط و هر لباسی ست شود چون تنوع زیادی دارند.

دستبند مردانه نقره ای مدل بافت

دستبند مردانه النگویی سفید

دستبند مردانه مدل زنجیر دوچرخه

دستبند مردانه سفید ساده

دستبند مردانه کاتیر سفید

دستبند مردانه چرم سنگدار با نام یا زینب

دستبند زنجیری طلا مردانه

دستبند طلای مردانه

دستبند مردانه النگویی زرد

در دستبند طلا بیشتر بخوانید:

پر استفاده‌ترین زیورآلات برای دردانه‌های دنیا (نوزادان) دستبندطلا است.

چرا دستبند طلا بخریم.

دستبندهای کاموایی و قلاب‌بافی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خود من همیشه سایت‎هایی که در مورد یک مبحث گفتگو می‎کنند را خیلی دوست دارم و همچنین علاقه من به انواع دستبندهای مختلف باعث شد تا این بلاگ رو بسازم و در آن هر گونه مطلب، عکس از دستبند رو بگذارم تا شما هم بتوانید جدیدترین مدل های دستبند و پابند را در اینجا مشاهده کنید. دستبندطلا بلاگ تخصصی دستبند و پابند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 2,193
  • بازدید سال : 25,874
  • بازدید کلی : 227,597